Empreses i Professionals

Team building i events esportius, lúdics i socials adreçats a empreses.

Olimpíada empresarial solidària, la cita anual de les empreses amb l’esport, com a eina de cohesió, d’hàbits saludables i exercici de la responsabilitat social.

Olimpíada solidària del sector hoteler, la cita anual dels hotels amb l’esport, com a eina de cohesió, d’hàbits saludables i exercici de la responsabilitat social.

Lluís Martín: Informador de crèdit immobiliari.

Operador logístic especialitzat en el transport internacional de mercaderies.

Sandra Gobeaux Díaz: Directora territorial de Catalunya i Balears.

Importació / Exportació de productes càrnics d’escorxadors europeus.

Carmen Vivancos: Piscines, mobles de jardí i spas inflables.

Soluciones Hogar 2026.

Z. Mabell Martínez Prada, advocada i gestora administrativa (organismes públics, matriculacions, assessorament laboral-fiscal-emprenedoria, documents notarials, defensa morosos, impostos, tràfic)

Silvia Aznar Bueno, advocada i pèrit judicial, especialitzada en dret civil, matrimonial, penal i peritatge judicial.

Jordi Corretje Belart, advocat, especialitzat en assessorament i dret multidisciplinar al servei de particulars i empreses.

Laura Aregay Marín, advocada, membre del Centre de Mediació de l’ICAB, membre de la Societat Catalana d’Advocats de família, especialitzada en dret civil, de família, penal i mediació.

Montserrat Carrillo Casas, advocada, especialitzada en dret administratiu i penal (adults i menors).

Carme González Huguet, advocada, especialitzada en dret civil.

Carlos de Joaquín Rivera, advocat.

Inmaculada González de Molina, advocada.

Maria José Ferrer Algueró, advocada.

Sílvia Ballvé Riera, advocada.

Josep Llimargas Casas, advocat.

Gonzalo Bonnin Fernández, advocat.

Vera Advocades. Despatx d’advocades de proximitat, integrat per professionals especialitzats en l’àmbit del dret civil, el dret de família i el dret d’estrangeria.